Benefit pro zaměstnance - odborné poradenství

Řeší Vaši zaměstnanci dluhy a exekuce? Potřebují pomoc s insolvencí a podáním návrhu na soud? 


Máte mezi zaměstnanci rodiče nezletilých dětí? Potřebují podporu při řešení svěření dětí do péče nebo vyplácení výživného? Řeší pěstounskou péči? Potřebují informace o dávkách a příspěvcích?


Potřebují Vaši zaměstnanci řešit obtížné životní situace? Hledají informace o sociálních službách, zdravotních zařízeních, sociálních dávkách, svéprávnosti a opatrovnictví?


Ať už Vaši zaměstnanci řeší kterýkoli z problémů, nabídněte jim zaměstnanecký benefit, který má smysl! Společensky odpovědná firma řeší problémy svých zaměstnanců a předchází jim – spokojený zaměstnanec znamená prosperující firmu a firmě odpadá např. administrativní zátěž spojená s exekucemi.

 


Jak to funguje v praxi?

Váš zaměstnanec si s naším odborným poradcem domluví setkání na naší pobočce. Poradce nejprve navrhne řešení a vysvětlí vše potřebné. Následně začnou aktivně spolupracovat na řešení – např. vyplnění formuláře nebo sepsání návrhu na soud. V případě potřeby nabízíme i doprovod na úřady nebo na soudy. Pro naší spolupráci jsou zásadní diskrétnost, komplexní řešení a nestrannost. 

 
 

Co vše lze v rámci poradenství řešit?

Rozsah nabízeného poradenství je široký – dluhová problematika (máme akreditaci pro podávání návrhu na oddlužení na soud), občanské právo (zejména vztahy plynoucí z nájmu bytu), rodinné právo (zejména svěření dětí do péče, výživné, pěstounská péče), svéprávnost a opatrovnictví, dávkový systém. Dále nabízíme poskytnutí odborných informací v oblasti sociálních služeb, zdravotnických zařízení, zdravotního pojištění, nájemních vztahů, ochrany lidských práv a trestního práva.

 
 

Kolik to firmu bude stát?

Nabízíme Vám bezplatné zkušební období. Pokud se poté rozhodnete svým zaměstnancům benefit dále poskytovat, domluvíme se na financování nebo barterové spolupráci. Vše řešíme individuálně dle Vašich možností. A pokud se rozhodnete službu dále nevyužívat, spolupráci jednoduše ukončíme.

 
 

Proč právě Agentura Osmý den?

Agentura Osmý den je obecně prospěšnou organizací, poskytovatelem sociálních služeb a zároveň agenturou práce. Fungujeme již od roku 2002 a za tu dobu jsme získali mnoho zkušeností v oblasti poradenství a zaměstnávání. Spolupracovali jsme s nejrůznějšími firmami (malými s několika zaměstnanci i s velkými korporáty) a tak víme, že nejdůležitější pro dlouhodobou spolupráci je budování vzájemné důvěry. Chcete pro své zaměstnance to nejlepší? My se jim budeme snažit nabídnout tu nejlepší podporu – takovou, kterou poskytujeme i svým zaměstnancům. 

 
 

Váháte?

Zaujalo Vás to, ale nevíte, zda by to Vaši zaměstnanci využívali, zda je to právě pro Vás, zda je nyní vhodná doba zavádět ve firmě něco nového, … ? 

Domluvte si s naší pracovnicí informativní schůzku a zjistěte další podrobnosti o spolupráci. Setkání Vám zabere maximálně hodinu Vašeho času a za to Vaši zaměstnanci rozhodně stojí. 


Eva Opltová / 774 775 014 / eva.opltova@osmyden.cz